Villkor och policy

Våra policyer för retur, återbetalning och avbeställning av tjänster.

Gäller från: 1 januari 2024

Returpolicy

Vi erbjuder retur av fysiska varor inom 14 dagar från mottagandet, förutsatt att varan är i ursprungligt skick och förpackning. Kunden står för returfrakten om inte varan är defekt eller felaktig. Kontakta oss på info@insolvensia.se för att initiera en retur.

Återbetalningspolicy & Tvistpolicy

Vid godkänd retur eller avbeställning återbetalas beloppet inom 14 dagar till samma betalningsmetod som användes vid köpet.

Eventuella tvister löses i första hand genom kontakt med vår kundtjänst. Om en lösning inte nås kan ärendet prövas enligt gällande svensk konsumentlagstiftning.

Avbeställningspolicy

Avbeställning av tjänster kan ske fram till 24 timmar innan bokad tid. Vid avbeställning senare än detta kan full debitering ske.

Kontakt

Insolvensia

E-post: info@insolvensia.se
Telefon: 070-0318770
Öppettider: Måndag-Fredag 08:00-18:00

Kundservice

För frågor om retur och återbetalning
Svarstid: Inom 24 timmar
Akuta ärenden: Samma dag

Har du frågor om våra policyer är du välkommen att kontakta oss. Vi hjälper gärna till att förtydliga vad som gäller för ditt specifika ärende.